fredag 17. oktober 2014

Tilbake på barnehjemmet

Jeg er trygt tilbake på barnehjemmet, og har snart vært her en uke! Utrolig hvor fort tiden går.. Søndag var vi ganske slitne etter en lang busstur på 13 timer, men jeg måtte allikevel en liten tur ned å besøke barna. Jeg hadde jo ikke sett dem på en hel uke!

Det er også kommet ei ny jente til barnehjemmet nå, Kristine. Vi møtte henne da vi var i Lima, og tok bussen med henne tilbake hit. Spennende og moro at vi nå er hele 5 Norske jenter her. Til onsdag reiser vi alle 5 til Piura, noe som vi ser veldig frem til. Det blir spennende!

Dagene går fort, og mandag til onsdag var jeg på skolen igjen. Skal innrømme at jeg har savnet det endel. Onsdag følte jeg meg ikke helt bra, og det ente med at jeg måtte reise til lege på torsdag. Jeg har visst greit å bli syk.. Igjen. Så i dag har jeg bare vært hjemme og slappet av. Har lekt litt med fireåringene våre også, fordi de har hatt fri fra barnehagen. Derfor hadde vi sang og lek bak i hagen, med psykologen. Midt i leken dukket det plutselig opp en gjeng voksne. De var fra Chiclayo og skulle se og ta litt notater. De ville også ha bilder med oss, og barna måtte vise frem husene sine.

Formen er ikke helt som den skal, så blir ganske raskt sliten.. Planen er å hente nok energi til å gå ned å leke litt til med barna. De er så herlige alle sammen. Og jeg savner de så masse!! Heldigvis er det helg, noe som vil si at jeg får slappet litt ekstra av. Så jeg håper jeg er klar for skolen på mandag!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar