fredag 12. september 2014

Gode minner!

Ukene bare flyr forbi. Det er helt rart hvor fort det går! Om kun 2 dager har jeg vært på reise i 2 hele måneder. 2 måneder? Jeg klarer nesten ikke forstå det. Allikevel skal jeg også innrømme at jeg også føler jeg har vært her i en evighet. Disse barna og voksne har nå blitt familien min. Ikke bare barn jeg leker med innimellom... Noen ganger gråter de og trenger trøst, andre ganger klem og latter. Barna her på barnehjemmet er helt  fantastiske. Noe også tantene og onklene her også er. For en gjeng!

Det skal også innrømmes at det er tøft å høre alle historiene, og ikke alltid like lett å takle.. Når noen du er så glad i gråter fordi mammaen er død.. Og klemmer fra mamma blir savnet. Da blir det kun barnemat å være borte fra mamma i noen måneder. Jeg kan faktisk reise hjem å gi henne en klem igjen. Noe ikke alle kan.. Jeg er heldig. Allikevel skal det sies at disse barna ikke kunne blitt tatt bedre vare på. De har det fantastisk her. Dette er familien dems, og man kan se hvor godt de trives. Allikevel hender det at de også synes ting er vanskelig og trist. De har tross alt med seg en gigantisk sekk hit.. 




Denne uka har vært super. Skal innrømme at dagene på skolen fra 8-13, og så lek med gjengen her etterpå noen ganger er litt slitsomt. Men. Jeg ville ALDRI bytta det vekk. All tiden er så verdifull!

I går satt jeg å så igjennom endel gamle bilder, og det gikk opp for meg hvor mye jeg har opplevd på så kort tid. Disse opplevelsene er minner som jeg tar videre med meg. Det var da jeg begynte å tenke på at en dag er alt dette over. Mitt eventyr her nede vil om få måneder være over. Skal innrømme at jeg får klump i magen av å tenke på det. 

Da jeg reiste hjemmefra, reiste jeg vekk fra alle jeg er så uendelig glad i. Det var rart å reise så langt vekk fra familien min, de jeg har bodd med i alle år. Allikevel visste jeg at jeg skulle komme hjem å se de igjen. I slutten av november må jeg igjen reise vekk fra familien min. Og denne gangen vil det kanskje være for alltid... 

Heldigvis har jeg mye tid igjen her, og den skal nytes! For dette er fantastisk. 

Dette er MITT STORE EVENTYR. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar