tirsdag 2. september 2014

For noen dager!

Jeg må innrømme at tanken om at dette ikke er for evig noen ganger slår meg. Jeg skal innrømme at det gir meg en klump i magen.. En dag vil dette eventyret være over, og en dag må jeg faktisk si farvel til disse fantastiske menneskene. Det er da jeg skjønner hvor stort og viktig dette eventyret faktisk er. Hvor mye det betyr for meg, og ikke minst hvor viktig det er å nyte hvert sekund!

De siste dagene har vært utrolig spennende. Vi er plutselig to, noe som gjør at vi har funnet på litt sammen. Søndag  reiste vi inn på shopping, og jeg fikk meg en burger på Mc Donald. Fantastisk! Skal innrømme at det var deilig å sette tennene i en saftig burger etter 1 1/2 mnd på ris og kylling. Vi endte også med å måtte ta taxi hjem, fordi vi hadde fått shoppa endel. Ikke det at det var så mye klær.. Men når man skal ha vann til to, og ikke tenker helt på hvor trangt det egentlig er i combiene.. Ja da får man plutselig et lite problem. 7 liter vanndunker er jo ikke det letteste å ha med å gjøre. Iallefall ikke når combiene er stufulle. Heldigvis funker taxi flotters.

Å undervise på skolen er også veldig lærerikt og spennende. Skal innrømme at vi begge to måtte slenge oss på senga da vi kom hjem fra to dager med gymnastikk.. Er ikke barebare å ha gym med alle klassene to dager etter hverandre. Alle barna er fulle av energi, så er ikke lite trening vi får i løpet av disse to dagene. Full fres i tilsammen 10 timer.. Vel, vi blir vel spreke. Og selvfølgelig. Det er fantastisk moro!

Her på barnehjemmet er det masse lek med barna, noe som er helt fantastisk. Akkurat nå er dette familien min, og jeg er så utrolig glad i alle sammen. De tar deg inn med åpne armer, og det er så mye glede her. Godt vare på blir vi også. Dagene er rett og slett fulle av masse kjærlighet. MASSE kjærlighet!

Her er litt bilder fra de siste dagene. Nydelige barn altså!



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar