fredag 5. september 2014

Skoleuken!

Denne uken har vært fantastisk moro. Hele uken har jeg vært på skolen, og har nå begynt å undervise litt mer. Det er fantastisk moro og lærerikt! Onsdag gikk til kunst og barna på førskolen. Torsdag var det engelskundervisning, og også undervisning i algebra og kunst. Jeg var hos 3 klasse nesten hele dagen, og dette er noen søte barn! For en gjeng! Som jeg koser meg i denne klassen! :)





De er veldig flinke til å tegne alle sammen, og det er moro å få se alle de flotte resultatene. Det er også mye latter og moro. Går ikke en time uten at 3-klasse jentene skal fikse håret mitt, eller at gutten kommer bort for en klem. En klem? DET hadde aldri skjedd om jeg hadde gått inn i en klasse i Norge! At guttene kommer springende, klemmer deg og skal sitte på fanget! :) 

Dagen i dag har gått til førskolen, og også en engelsktime med sjetteklasse. I engelsk går det veldig bra, selv om det er litt skummelt å stå foran en klasse og snakke... Heldigvis får jeg god hjelp av læreren for å få oppmerksomheten. Skal innrømme at hjerneteppet kommer ganske fort på spansken når jeg står der oppe... Men er gøy! De trenger hjelp med uttalelsen, så da føler jeg at jeg får hjulpet til med iallefall litt :) 

På førskolen var det gym i dag, og også læring av tall. Dette er herlige barn. Er fantastisk å slutte uken med å være her med denne gjengen. Som jeg koser meg! 

Læreren hadde også en liten frisørsalong i dag, og hun kunne det hun drev med for å si det sånn. Det ble utrolig pent! 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar