søndag 20. juli 2014

En fantastisk dag!

Frokosten i dag bestod av varm melk, brød, ost og en appelsin. Denne jenta, som egentlig ikke liker melk, elsker nå varm melk om morgenen! Den friske frukten gjør også fantastisk godt for både kroppen og humøret om morgenen. Fantastisk.

Etter frokost gikk jeg en tur ned å besøkte de to minste barna som er rundt året. De største barna var i kirken på morran, og de mindre barna hadde fysisk aktivitet fra klokka 10.00 med en lærer.













På formiddag skal disse to ha høneblunden sin, og derfor gikk jeg bort på banen for å se på de mindre barna som drev med sport. De har så ufattelig mye glede når de leker, det er så fantastisk å se på. Nydelig barn! Etterhvert tok jeg litt vel mye oppmerksomhet fra sporten, så jeg valgte å gå meg en tur opp til administratorboligen. Jordi kom springene med skjell han plukket i sanda, og ga meg dem mens læreren prøvde å undervise. Vel, kunne ikke annet enn å smelte. Blir utrolig rørt når han kaster seg om halsen min når han ser meg, og kommer springende for å si hei og gi meg skjell. Dette er nydelige barn altså!





















Se på han da! Kommer springende med skjell og en klem!



Etter sporten hadde barna en liten pause, hvor det da var gøy å se bilder av seg selv på kameraet. De ELSKER å se seg selv på bilder.



Deilige middagen i dag med ris, kylling, søtpotet og cola!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar