lørdag 26. juli 2014

Her bor jeg

Tenkte å legge ut litt bilder av plassen der jeg bor, og rommet mitt. Jeg bor i administratorbygget på barnehjemmet, i en slags leilighet. Barna bor bare en kort gå-avstand unna. Rett nede på plassen, hvor de har alle husene samlet, og en stor lekeplass i midten. Husene er litt som en slags campingplass, altså de er snudd mot hverandre, noe som gjør det til et lite og koselig byggefelt.

Her oppe jeg bor, er det flott rundt husa, mye trær og blomster. Det vokser også søtpotet ute i hagen, og mye mer.

Etterhvert får jeg ta litt bilder nedover på plassen. Bildene jeg har nå, er fra her oppe jeg bor. Ettersom det er vinter, hender det at dagene er litt mørke uten sol. De siste dagene nå, har det derimot vært sterk sol! :) Dette er et flott sted, men flott natur.



Her ser dere rommet mitt.
















































Her ser dere området jeg bor i. På bildet nummer to, kan man skimte det ene huset der noen av barna bor. 












2 kommentarer:

  1. Ser veldig flott ut:-) Det er gøy å følge deg på bloggen din. Du skriver jo så spennende. Kos deg masse på ditt stor eventyr... :-)

    SvarSlett
  2. Ja, er fint å bo her. Ikke likeglad hver gang billene koser seg i senga mi når jeg skal sove. Men nå tørr jeg jo å børste de vekk med bare handa :-) Så blir bare bedre og bedre! Tusen takk :-) Det skal jeg. Hils resten av flokken!

    SvarSlett