lørdag 9. august 2014

Badeland!

I dag har vi faktisk vært hele gjengen på tur i badeland. Et ganske stort badeland, ute i det fri.. Dessverre har jeg ingen bilder fordi jeg ikke ville ta med kameraet siden jeg skulle være med å bade. Lett at gjenstander blir stjålet her.. Men tenkte å fortelle litt.

Så mange som vi er, ble det to runder med combien for å få alle sammen bort. Her møtte jeg en stor park med både bassenger, men også masse lekeapparater og trampoliner. Et stort og flott sted for disse nydelige ungene!

Da vi skulle skifte, skal jeg innrømme at jeg fikk litt hetta.. Å komme fra Norges fine garderober, og hit var litt forskjell.. Her var det ikke akkurat særlig nøye på å dusje ordentlig. Også dusjene og garderoben var FULL av søle på gulvet. Men hallo, høy standar i forhold til å være her! Så kan ikke klage egentlig.. Er bare litt forskjell. Ikke sååå lang fra Norge, kun litt ;)  Men men, jeg overlever. Da har jeg fått oppleve dette også. Enda en erfaring rikere! Og så gøy vi hadde det. Jeg og de eldste barna :) Utrolig herlig å se den gleden av at jeg faktisk var å lekte med bare de en hel dag :) :)

Etterpå var det middag, og da ble det servert pomme frites med kylling. Halve kyllingen lå på toppen, og for å si det sånn... Jeg skal innrømme at jeg vurderte en god stund hvordan jeg faktisk skulle begynne på den.. Heldigvis begynner jeg å lære mer nå. Alt kan spises! :) Så er bare å trykke alt som er noenlunde mykt ned spiserøret.. Noe av det harde for den saks skyld også.. Ikke sjeldent jeg hører de tygge på ett eller annet bein under middagen.

Spennende dag :) Lurer på hva morgendagen bringer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar