søndag 3. august 2014

En flott dag!

I dag startet jeg dagen med en joggetur rundt her i området. Det var ubeskrivelig deilig! Fikk beskjed å passe meg for løshundene, men det gikk så fint så. De bare står der å bjeffer som gale..
Etterpå var det frokost, og så satte jeg meg ned for å øve litt spansk igjen. Det er ikke så lett dette språket, så det å sette seg ned å pugge litt er kjekt. Jeg har også sett en film i dag med spansk tekst, i håp om at dette også vil hjelpe meg.

I dag har de miste barna hatt gym på dagen igjen, noe som er utrolig morsomt å se litt på. De er utrolig søte der de springer, spiller ball, sykler og leker. Også de store barna skulle ha gym, noe jeg fikk være med på. Da ble det volleyball! Noe som var utrolig moro. Det å spille ballspill med de store barna her, er utrolig morsomt. De har så mye glede i leken!




Her har vi den ene billen jeg måtte kverke her inne.. Her er etter den ble most med vaskebrettet og hakket i hjel. Ja, jeg er litt brutal kanskje. Men orket ikke ha den gående her inne. Det var ganske stor for min smak. Så det ble et lite bilde av det som var igjen av den..

Dessverre ble kvelden litt skummel når dette møtte meg på badet:


Det skal sies at jeg sprang inn i nabobygningen å hentet Irma.. Turte rett og slett ikke gjøre noe selv, fordi de tidligere sa at skorpionene var farlige.. Hvor farlige, aner jeg ikke.. Men jeg skal iallefall innrømme at jeg ikke trengte dette møtet med skorpionmamma og de to barna hennes... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar