onsdag 20. august 2014

Hei og hopp

Endelig er jeg på beina igjen, og kroppen fungerer. Jippi! Det skal sies at å endelig få se barna igjen var koselig. Gjett om jeg savna de gledessprederne da. 

På søndag var jeg også litt "barnevakt". Tia skulle vaske badet, og det er ikke like lett med et barn på rett over året.. Så da ble jeg vinneren av å leke med både Luis, men også resten av gjengen. De er nydelige altså, fantastisk søte!

På mandag reiste jeg med Yrma til Monsefú med Lassie. Lassie er den ene lille valpen vår. Hun har dessverre en skade i beinet, og derfor måtte vi til dyrlegen. Dette var veldig spennende. Det skal sies at kontoret var et lite kott med to bord, tre plastikkstoler, og to dyrleger. Morsomt, litt annerledes i Norge. Dette var også i ett med sykehuset for nyfødte barn. 

Det finnes ingen operasjon for beinet til Lassie, så hun må bare trene det opp. Bobby er fin i farta og helt frisk. Vi hadde med oss begge to, slik at ikke Lassie skulle reise alene. De er tross alt vant til å alltid være sammen ;) 

Ellers har jeg ikke vært på skolen enda igjen. Sliter litt med å få tilbake kreftene, men satser på at det går fort. Så nå nyter jeg stillheten om morgenene, har strikket ferdig en genser, øver spansk, og går til butikken. Deilig dette! Etter middag tar jeg meg alltid en tur ned til barna, fordi da er de hjemme fra skolen. På tirsdag ble det litt improvisert spanskundervisning med Jahaira og Jackiline. Noe som var veldig moro. De er så glade i å lære engelsk!

Det å kunne ta meg en tur opp til butikken, er også deilig. Få litt brus, kjeks og sjokolade. Damen i butikken blir også så bli når jeg kommer. Kanskje fordi jeg handler litt mye godteri? Iallefall så liker jeg det godt. Også så billig det er da! Rett og slett farlig. Så godt at jeg må gå et lite stykke opp dit! 




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar