fredag 22. august 2014

Liten oppdatering igjen

Da har jeg vært på skolen igjen. Endelig! Så nå har jeg hatt to flotte dager der, sammen med de herlige barna. Det er utrolig morsomt å kjøre combien fram og tilbake. Rart hvor mange barn det er plass til i en liten combi altså...

Første dagen var jeg igjen med barna på førskolen. Det var utrolig gøy å være her. De er så herlige. Skal sies de er som femåringer flest, så det er mye liv og røre. Vi fikk også sett en liten film. Elefanten Dumbo. Da fulgte de selvfølgelig godt med. Er ikke alle her som har TV hjemme...



















Dag nummer to var jeg å fulgte med i matte og naturfag. Dette var også veldig spennende. Det er utrolig kult å se at disse barna faktisk har mulighet til å lære på skolen! Dessverre er det lett å se at foreldrene ikke har hatt samme muligheten.. Ofte kommer barna på skolen uten fullstendig fullførte lekser, fordi de ikke kan få hjelp hjemme. Godt at lærerne her på skolen er så flinke og hjelpsomme!

Etter skoletid i dag har jeg også rukket å leke litt med barna og valpene. Det er utrolig moro å se de eldste barna sammen med valpene. Også her er det utrolig mye kjærlighet.























Lille Luis synes det er litt skummelt også, samtidig som har er ganske så interessert

.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar