tirsdag 5. august 2014

De siste to dagene

Nå har jeg hatt to koselige og spennende dager her på barnehjemmet. I går spiste jeg en deilig frokost med juice av papaya og appelsin. Etterpå gikk jeg ned å banket på døra i det ene huset. Her ble jeg i endel timer, hvor de store barna satte på jentefilmen wild child. Det var koselig å sitte å se på film med barna, og for en forandring var faktisk talen på engelsk! Noe som var litt deilig :)
Barna er utrolig herlige, og de store barna kaster seg faktisk om halsen min når jeg kommer. Noe som varmer veldig. Deilig å få så mange klemmer i løpet av en dag, iallefall når man noen ganger har litt hjemmelengsel. Da blir alle tøffe tider verdt det! Jeg fikk også senere på kvelden en bok av Irma, noe som gjør at jeg nå leser spansk som bare rakkern... Har lært at øvelse gjør mester. Så må vel bare stå på.

I dag ble det joggetur igjen. Jeg våknet til et sted helt uten strøm, noe som gjorde at jeg måtte dusje i kaldt vann.. Jeg trengte også å vaske litt klær, så det ble faktisk litt vasking for hånd. 












Etterpå ble jeg med Patty inn til Monsefu, hvor jeg gikk å kjøpte meg en 3 liter med pepsi! Ah, så utrolig nydelig å drikke brus! :)


















Jeg har også jobbet med litt spansk i dag også, ute i sola. Noe som var veldig deilig! 
Så har jeg kost litt med Beja, og lekt litt med barna nå i ettermiddag. Utrolig koselig :) Beja er forressten stolt mor til to søte valper! 



2 kommentarer:

  1. Koselig å snakke med deg på skip. Jeg hadde noen fine dager på Gjøvik og i Helgeroa. Det var endel regn,lyn og torden men koste meg med symaskin og strikketøy. Håper du får kjøpt noe garn slik at du også kan begynne å strikke. Jeg var også innom endel brukt butikker på turen og jeg var kjempe fornøyd med handelen. Kos deg videre med de nydelige barna. Kos deg med pesi og kjeks.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei tante! :)
      Var veldig koselig å prate ja! :) Så bra. Tror jeg skal få kjøpt meg noe garn etterhvert ja! Har veldig lyst å prøve meg på jakke eller noe. Så bra. Det skal jeg. Ja her drikker jeg brus til den store gullmedaljen! :)

      Stor klem!

      Slett